Welkom op de website van de Vereniging van Gepensioneerden van Rockwool

Dit is de digitale ontmoetingsplaats voor de leden van de Vereniging van Gepensioneerden van Rockwool, gepensioneerden en toekomstig gepensioneerden die niet lid zijn en andere geïnteresseerden.  Als onderdeel van deze gemeenschap biedt de website een platform voor het delen van informatie, het aankondigen van evenementen en het onderhouden van contacten.

Ontdek onze gemeenschap:

• Informatie: Wat speelt er in pensioenland in z’n algemeenheid en bij het Rockwool pensioenfonds in het bijzonder.
  • Evenementen: Blijf op de hoogte van onze geplande bijeenkomsten, en activiteiten.

We nodigen je uit om deel te nemen aan onze belangenbehartiging voor de gepensioneerde Rockwoolers en degene die op termijn met pensioen gaan.

Wat is er nieuw:

• Nieuwe website is in de lucht
  • Notulen Aanstaande ALV

Zie hiervoor de het tabblad Nieuws

Laatste update: 10 april 2024

Voor meer informatie over het Rockwool pensioenfonds; klik op onderstaande link